ممنون که باگرومال رو انتخاب کردید

تعهد ما به شما اصالت کالایی است که خریداری میکنید

مشتری محترم :

در نظر داشته باشید که هزینه ارسال کالا از بندر بوشهر به دلیل شرایط سختگیرانه ای که وجود دارد کاملا متفاوت با سایر نقاط کشور میباشد و نرخ تعرفه پستی بوشهر از نرخ معمول بیشتر است .
هدف باگرومال ارسال مطمئن و صحیح میباشد ، نه ارسال پر ریسک از هر طریقی ، لذا تحویل مرسوله به پست داخل یا خارج استان به تصمیم فروشگاه باگرومال میباشد ، همچنین متعهد به ارسال صحیح و رسیدن کالا به مشتریان عزیز هستیم .
بعد از ارسال کد رهگیری پستی ، خریدار فقط باید از طرف پست پیگیری دریافت سفارش را داشته باشد.
بنا به درخواست مشتری، اجناس به صورت “آکبند و بدون تست” یا “باز و تست شده” با درج توضیحات در پایان خرید ارسال خواهند شد.
محصول انتخابی شما طبق رنگ و مدل و مشخصاتی که انتخاب کرده اید برای شما ارسال خواهد شد .
تایید و پردازش سفارش ها تنها در روز های کاری انجام خواهد شد .
بعد از ثبت سفارش کد رهگیری پستی یا تیپاکس پس از ۳ الی ۵ روز کاری به موبایل شما پیامک خواهد شد .
بازه تحویل بعد از دریافت کد رهگیری بین ۳ الی ۷ روز کاری یا بیشتر با توجه به ترافیک پست و تیپاکس خواهد بود و رهگیری مرسوله تنها از سامانه شرکت ارسال کننده امکان پذیر میباشد ، و هرگونه پیگیری بابت زمان تحویل یا تاخیر در تحویل از اختیارات باگرومال خارج است .
تمامی کالا های غیر وکیوم شرکتی از نظر سلامت بدنه و موتور چک میشوند و از این مراحل فیلم تهیه میشود و سپس بسته بندی میشود ، در صورت درخواست خریدار برای ارسال بدون چک عواقب آن بر عهده خریدار میباشد و کالا قابلیت مرجوعی و ضمانت نخواهد داشت .
اگر کالایی دچار اشکال فنی باشد و تحت شرایط ضمانت ۷ روزه باگرومال باشد ، پس از عودت آن به فروشگاه و تشخیص اشکال فنی پس از بررسی کارشناسان فروشگاه مبلغ به خریدار عودت داده میشود اما اگر در اثر اشتباه انسانی و باز کردن ناصحیح و طرز کار ناصحیح و صدمه دیدگی و خرابی کالا ، باگرومال در این مورد مسئولیتی ندارد .
در برخی مواقع که فروشگاه توانایی تامین کالا یا رساندن کالا به خریدار طبق زمان تعیین شده را نداشته باشد وجه پرداختی توسط مشتری به ایشان عودت داده میشود .
خریدار محترم موظف است هنگام باز کردن کالا از کارتن پستی ، و تا زمان باز کردن کامل از آن فیلم بگیرد و در صورت خرابی کالا ، فیلم را برای فروشگاه ارسال کند ، در صورت عدم فیلمبرداری و مشخص نشدن محصول عواقب آن به عهده خریدار میباشد و مرجوع کردن ممکن نیست .
خریدار محترم ، تمامی کالا های فروشگاه باگرومال اصل و اورجینال میباشند و اطلاعات درج شده در مشخصات محصول در سایت مادر برند مطابقت دارد .
اگر بعد از ثبت سفارش در سایت تصمیم به تغییر آدرس داشتید با پشتیبانی سایت تماس برقرار کنید .
هنگام دریافت مرسوله خریدار موظف به کنترل بسته بندی است تا در صورت ایجاد نقص در بسته یا محتوای آن در اثر حمل و نقل یا هر نوع مغایرت ، آن را در حضور مامور کالا رسان به صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت آن خودداری نماید ، این مورد حداکثر طی ۲۴ ساعت به فروشگاه اطلاع داده شود تا امکان پیگیری سریع فراهم باشد و در صورت تاخیر در اعلام این مشکل باگرومال مسئولتی در این قبال نمیپذیرد .
در صورتی که کالا دچار نقص یا مشکل فنی باشد و توسط افرادی غیر از کارشناسان باگرومال تعمیر شود ، باگرومال مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت .
در صورت وجود اشکال ، خریدار موظف است برای عودت ، کالا همراه با همه لوازم به درستی بسته بندی کند و با بیمه حمل به آدرس فروشگاه ارسال نماید ، در صورت بسته بندی نامناسب، بیمه نبودن کالا، آسیب دیدن حین حمل و نقل یا تغییر و کمبود در ظاهر و متعلقات کالا و کارتن ، مسئولیت آن بر عهده خریدار میباشد .
عودت وجه تنها به حسابی امکان پذیر است که با آن کالا خریداری شده و باگرومال در واریز به حساب دیگر معذور است .
تایید و پرداخت سفارش توسط شما به منزله تایید تمامی قوانین و مقررات فروشگاه باگرومال میباشد .